Home » Facebook reklama » Návod: Jak využít dynamický remarketing pro stránku kategorie?

Návod: Jak využít dynamický remarketing pro stránku kategorie?

Někdy u dynamického remarketingu nestačí cílit jen na zobrazení produktu, ale potřebujeme jít o jeden krok výš: cílit na návštěvníky kategorie a zobrazit jim nejprodávanější produkty dané kategorie. Jak na to?

Ačkoliv Facebook už přes API umožňuje využít parametr ViewCategory, v Power Editoru zatím není a musíme tak být trochu kreativní. Pilulka.cz pro dynamický remarketing kategorie využívá event Search. V něm si posílá ID top produktů, které se uživateli zobrazily na dané stránce.

Search event na pilulka.cz

Power Editor zatím ale neumí tento event použít. Musíme si tak pomoci v Excelu. Konkrétně takto:

  1. Do své DPA kampaně si vytvořte nový ad set, který pojmenujete např. „search x dnů“
  2.  Cílení si nastavvte na „Přidáno do košíku, ale nekoupeno za x dnů“
  3.  Vyexportujte si tento ad set do Excelu
  4.  V exportu si najděte sloupeček „Product Audience Specs“
  5.  Změňte „AddToCart“ na „Search“ a „Purchase“ na „ViewContent“
  6.  Dokončete nastavení ad setu tak, jak jste zvyklí
  7.  Vytvořte si reklamu a můžete spouštět

Tipy:

  • Nezapomeňte vyloučit lidi, na které cílíte v ostatních DPA sestavách
  • Nezapomeňte vyloučit nakupující
  • Nabídku ceny nastavte o trochu nižší, než u ostatních DPA sestav

The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Head of MENAPI at ROI Hunter
Po pár letech práce PPC specialisty v agentuře a na volné noze jsem se přestěhoval do Dubaje, kde nyní vedu pobočku ROI Hunter & Business Factory. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní. Kontaktovat mě můžete přes e-mail lukas (a) lukask.cz nebo LinkedIn.