Home » Inbound marketing

Inbound marketing

Také se vám zdá, že lidé čím dál častěji přestávají vnímat reklamy, které jsou všude kolem nich? Pozorujete, že čím dál tím více lidí si před nákupním rozhodnutím hledá informace na internetu? Jak zařídit, aby se dozvěděli právě o vás a stali se vaším zákazníkem? O tom je ve stručnosti inbound marketing.

Co je inbound marketing?

Inbound marketing hledá nejlepší cestu, jak z lidí, kteří vás ještě neznají, udělat zákazníky, kteří vás budou dále doporučovat. Tak inbound charakterizuje světově nejaktivnější propagátor tohoto marketingového směru firma HubSpot. Z jejich dílny pochází také následující ilustrace:

Inbound marketing via HubSpot

Základem inbound marketingu je poskytnutí informací (u vás na webu, ale z velké části také mimo něj), které uživatelé zajímají, jsou pro ně užitečné a díky nimž získají zájem o váš produkt.  Tyto informace je pak třeba k uživatelům vhodnými cestami dostat, proto inbound marketing úzce souvisí se SEO (optimalizace pro vyhledávače), sociálními sítěmi, content marketingem, PR, e-mail marketingem. Jak ale bylo řečeno cílem je, aby se z návštěvníka stal zákazník a nejlépe takový zákazník, který bude vaše jméno v dobrém šířit dál. Přirozenou součástí inbound marketingu tak je i konverzní analýza webu a nastavení systému péče o zákazníka.

Inbound marketing

 Co konkrétně dělám v rámci inbound marketingu?

  • Tvorba obsahu – Nejzásadnější součástí je vymýšlení a samotná tvorba užitečného obsahu. Může nabít různých forem, ať už jde o články na vašem blogu, tvorbu infografik či příspěvků pro sociální sítě, apod.
  • Šíření vašeho obsahu – Aby váš obsah přilákal pozornost, je třeba jej dostat mezi vaši cílovou skupinu. A to například šířením po sociálních sítích nebo vymyšlením jiných cest.
  • Konzultace v dalších souvisejících oblastech – Jak bylo řečeno, inbound marketing je ovlivněn moha dalšími disciplínami. Proto v rámci této služby očekávejte konzultace ohledně optimalizace webu pro vyhledávače, konverzních schopností vašeho webu, e-mail marketingu i systému péče o zákazníky.

 

Cena inbound marketingu

Jak je vidět z popisu služby, je vždy velmi ojedinělá a rozsah prací záleží na konkrétním projektu. Vždy se ale můžete spolehnout na to, že budete platit jen za skutečně odvedenou práci a odměna bude závislá na úspěšnosti mé práce. Samozřejmostí je podrobný reporting provedených činností.

 

Kontaktujte mě