Home » Prezentace v sociálních sítích

Prezentace v sociálních sítích

Buďte tam, kde jsou Vaši zákazníci! Sociální sítě představují moderní a velice populární cestu k oslovení veřejnosti. Přitáhnete pozornost nových zákazníků a získáte cestu k oslovení těch stávajících. Nabízím Vám kompletní profesionální správu stránky na Facebooku, profilu na Twitteru či Google+. Přibližte se svým zákazníkům díky sociálním sítím!

(můžete přeskočit povídání a podívat se rovnou na cenu)

Facebook Sociální síť Facebook není potřeba sáhodlouze představovat. Jedná se o nejpopulárnější místo na internetu v současnosti. Průměrný uživatel stráví na Facebooku 14 minut denně. Právě Facebook je stránka, na kterou se dívá po probuzení celých 48% mladých lidí!

V České republice jej využívá 35% populace, což je na 3,5 milionu lidí. Využijte jedinečné možnosti být tam, kde Vaši zákazníci.

 

 

Správa Facebook stránky

Profesionální správa firemní stránky na Facebooku vyžaduje každodenní péči a dopředu připravenou strategii.

 Jak Vám mohu pomoci s prezentací na Facebooku?

Společně připravíme strategii, jak se budete veřejnosti prezentovat. Na jejím základě Vám připravím harmonogram příspěvků, kde vždy dopředu uvidíte, jaké příspěvky pro Vaši stránku připravuji.

Příspěvky budu vybírat a sestavovat tak, aby Vám přinesly co nejvíce užitku. Vaši fanoušci budou diskutovat, komentovat a zajímat se o dění na Vaší stránce. Na základě dostupných statistik budu vybírat nejvhodnější čas pro zveřejňování obsahu na Vaší stránce. Vaše stránka bude žít.

Každý měsíc Vám také připravím podrobný report, kde uvidíte, jaká práce byla odvedena a jaké přinesla výsledky.

Jako specialista na Facebook mám za sebou několik různorodých projektů.
Podívejte se na některé z nich.

 

 

 

 

Jak vypadá špatná správa stránky na Facebooku?

  • špatní fanoušci (nejsou Vaše cílová skupina, která u Vás bude nakupovat)
  • kradený obsah (stažené obrázky bez uvedení zdroje)
  • nezajímavý obsah (pouze prodejní nabídky)
  • nepravidelný obsah (jen když má správce čas a náladu)
  • porušuje pravidla např. při soutěžích (např. „Fotka s nejvíce lajky vyhrává“)

Pokud chcete vyhodnotit, jestli je nějaká stránka na Facebooku spravována dobře či špatně, podívejte se, kolik lidí lajkuje či komentuje příspěvky na této stránce. Pokud se jedná o Vaši Facebook page, měli byste také vyhodnotit, kolik zákazníků jste díky této prezentaci získali.

 

Jak vypadá dobře spravovaná stránka na Facebooku?

  • Fanoušci jsou z Vaší cílové skupiny a je vysoká pravděpodobnost, že se stanou Vašimi zákazníky
  • Obsah je buď vlastní, nebo je vždy uvedený zdroj
  • Nesnaží se (jen) prodávat – obsah musí být pro fanoušky zajímavý, aby diskutovali a sdíleli jej
  • Neporušuje pravidla Facebooku – víte, že při porušení pravidel Facebooku např. při soutěži můžete o celou stránku (a všechen čas, který jste do její tvorby vložili) přijít?
Při správě Facebookových stránek klientů sleduji veškeré dostupné statistiky, kterými se dále řídím. Vím tak například: kolik let je průměrnému fanouškovi (podle toho přizpůsobím obsah stránky); které dny a v kolik hodin fanoušci nejčastěji čtou příspěvky stránky (podle toho přizpůsobím čas zveřejňování příspěvků); které příspěvky přivedly nejvíce návštěv na Váš web / přivedly nejvíce nových zákazníků (podle toho samozřejmě volím další strategii).

 

Cena za správu stránky na Facebooku

  • od 3000,- Kč měsíčně (záleží na rozsahu a náročnosti prací)
  • jednorázová úprava stránky 2000,- Kč (správné vyplnění informací, vytvoření nových záložek, správné nastavení, atd.)
  • Balíček pro nové stránky – od 9900,- Kč (nastavení/vytvoření stránky, 1 měsíc správy, získání prvních 500 relevantních fanoušků pomocí Facebook reklamy)

všechny ceny jsou uvedeny bez DPH

 

Ostatní sociální sítě

Přestože nejsou tak rozšířené, také další sociální sítě mají svůj smysl. Každá má svá specifika a hodí se pro určité obory. Zeptejte se mě, jestli pro Vás mají i další sociální sítě smysl.

Twitter

Twitter je mikroblogovací síť, která získává v České republice na oblibě, aktuálně se udává kolem 115 000 uživatelů. Prezentace v této síti tedy není tak masová, o to ale efektivnější. Uživatelé umí ocenit, pokud se kladně prezentujete na Twitteru. Používají jej zejména lidé z následujících oborů: IT, marketing, média.

Google+

Sociální síť od vyhledávače Google je vhodné aktivně využívat v podobných oborech jako Twitter. Nicméně alespoň pasivní prezentaci doporučuji všem webovým stránkám, neboť Google je pak díky tomu může upřednostnit ve výsledcích vyhledávání (více o vyhledávání ve službě SEO).

Foursquare

Foursquare je sociální síť, ve které se uživatelé označují na různých místech (check-in). Za to získávají body, mohou soutěžit mezi sebou, nebo získávat výhody od provozovatelů míst, kde se označili. Právě pro firmy s lokální působností jako restaurace, bary, diskotéky, kina, fitness centra, apod. je Foursquare vhodnou sociální sítí.

LinkedIn

LinkedIn je známá profesní síť, která propojuje firmy a potenciální zaměstnance. Od letošního roku je také v češtině a počet jejich uživatelů prudce roste. Kvalitní prezentace v této síti (včetně reklamy) Vám může přinést nejen úsporu při hledání nových zaměstnanců, ale také důležité B2B kontakty.

YouTube

Nejrozšířenější sociální síť pro sdílení videí – YouTube – je velice oblíbená také v ČR. Své video tam může nahrát v podstatě každý a ukázat jej tak světu. Aby to ale mělo smysl = dopad na Vaše tržby, je potřeba od počátku mít dobře stanovenou strategii, jaký materiál pro tuto sociální síť připravit, jak jej tam prezentovat.

Cena za správu dalších sociálních sítí je vždy stanovena až na základě konkrétních požadavků klienta.

 

Nenašli jste, co jste hledali? Nezodpověděl jsem nějakou Vaši otázku? Ozvěte se mi a já to napravím.