Home » PPC » AdWords čeká převléknutí do novějšího kabátu

AdWords čeká převléknutí do novějšího kabátu

Google dnes na svém blogu oznámil, že systém AdWords čeká výraznější redesign, který má za cíl přiblížit vzhled této služby ostatním z rodiny Google. Zatímco funkčně se toho tentokrát příliš nemění, některé prvky v navigaci se přesunou a vše by mělo být přehlednější.

Nový vzhled Google AdWords

Nový vzhled Google AdWords

 

Jak Google uvedl, redesign se chystá zejména proto, aby se AdWords designem přiblížilo vzhledu ostatních jeho služeb. Vedle toho si od změn slibuje také zlepšení uživatelské použitelnosti, větší přehlednost a usnadnění práce v tomto systému.

Nejvíce viditelnou změnou je přesunutí hlavní navigační lišty pod horní okraj stránky, na grafy a tabulky tak zbývá více místa a snad nás čeká méně skrolování. Nově také vyúčtování a veškeré nastavení najdeme pod jednou ikonou. Nový vzhled by se měl ve všech účtech objevit během několika následujících týdnů.

Chcete se naučit vytvářet a spravovat PPC kampaně?
Přijďte 21. února na školení PPC reklamy!
PŘIHLÁSIT SE NA ŠKOLENÍ

 

 

 

 

The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Head of MENAPI at ROI Hunter
Po pár letech práce PPC specialisty v agentuře a na volné noze jsem se přestěhoval do Dubaje, kde nyní vedu pobočku ROI Hunter & Business Factory. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní. Kontaktovat mě můžete přes e-mail lukas (a) lukask.cz nebo LinkedIn.