Home » Sociální sítě » Co vás může naučit florbalový kemp o Facebooku?

Co vás může naučit florbalový kemp o Facebooku?

Na svém školení využití sociálních sítí často říkám, že pokud to budete dělat s nadšením, máte napůl vyhráno i bez velkých nákladů. Protože to může znít jako fráze, na příkladu jednoho projektu ukážu, že je to pravda.

Rookie Camp je projekt, který dává mladým florbalistům a florbalistkám příležitost zatrénovat si s hvězdami svého sportu. Koncept, který v zahraničí a jiných sportech funguje běžně, tenhle camp je ale v mnoha věcech dotažený k dokonalosti, za čímž stojí nadšení skupiny lidí, kteří za ním stojí. Mimo jiné Rookie Camp skvěle funguje na Facebooku, kde začal úplně od nuly a aktuálně má přes 1 600 fanoušků s více než 740 talking about. Vybral jsem 3 tipy, díky kterým je RC sociálních sítích úspěšný a které můžou být inspirativní pro každého, kdo zrovna přemýšlí nad způsoby, jak spravovat Facebookovou stránku.

 

1. Dává zajímavé informace

Pokud by příspěvky na Facebooku Rookie Campu byly jen ve stylu „registrujte se na kemp„, „je tu kemp, registrujte se“ atp., nikdo by po něm ani neštěkl. Ale protože ukazuje spoustu fotek a informací ze zákulisí a příprav, fotogalerie ze samotného kempu a spoustu dalších věcí, které jsou pro danou cílovou skupinu zajímavé, zábavné nebo přínosné, slaví úspěch. Ne jen prodávat, prodávat – ale informovat, zaujmout, to je cesta k úspěchu na sociálních sítích.

 

2. Nikdy nespí

I když se kempy zdaleka nekonají celoročně, na Facebooku se RC snaží komunikovat pořád. Pokud není nic zajímavého, co se týká přímo kempů, týkají se příspěvky florbalu obecně, což je opět vysoce relevantní vůči dané cílové skupině. Důležité je, že si organizátoři na Facebooku nedávají zimní spánek, ale jsou aktivní celoročně.

 

3. Prezentují své fanoušky

Je jasné, že velkou část fanoušků tvoří ti, kteří se kempů již zúčastnili. Fotogalerie z proběhlých turnusů mají také u Rookie Campu zdaleka nejvyšší engagement (počet liků, komentářů). Přátelé těchto fanoušků se pak o Rookie Campu dozvídají přirozenou cestou a zcela zdarma. Galerie svých zákazníků, návštěvníků, je jednoduchou cestou, jak přilákat pozornost jejich přátel.

 

3 inspirující příspěvky Rookie Campu

1. Call to action funguje! Motivujte a vyzývejte fanoušky, aby se stránkou komunikovali.

 

2. Video – jednoduché, aktuální – krátké video někdy řekne víc než tisíc slov a nemusí to být žádný profi film

 

3. Exkluzivní informace – pokud máte možnost dát svým fanouškům nějakou exkluzivní informaci, udělejte to!

 

Z Facebooku Rookie Campu se můžou poučit nejen v všechny „florbalové“ Facebooky (kde zejména ty firemní často pokulhávají), inspirací ale může být i pro jakoukoliv další stránku.

 

 

The following two tabs change content below.

Lukáš Krejča

Head of MENAPI at ROI Hunter
Po pár letech práce PPC specialisty v agentuře a na volné noze jsem se přestěhoval do Dubaje, kde nyní vedu pobočku ROI Hunter & Business Factory. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní. Kontaktovat mě můžete přes e-mail lukas (a) lukask.cz nebo LinkedIn.