Dostali jste se do slepé uličky se svými kampaněmi? Chcete připravit školení PPC / Facebook Ads na míru? Nebo si nejste jistí, zda máte vše nastaveno správně? Můžeme se na to podívat.
Jak to funguje?
napište, co potřebujete,
domluvíme termín,
dostanete fakturu,
přidělíte mi potřebné přístupy,
připravím se,
jdeme konzultovat!
Trávím většinu roku v zahraničí, individuální konzultace tak probíhají nejčastěji přes TeamViewer nebo Skype, jejich minimální délka je 30 minut. Pro školení u Vás ve firmě, je možné domluvit se dopředu na termínu, kdy budu v Praze (zpravidla 3-4x do roka).
O čem můžou být konzultace?
V podstatě o čem chcete. Ale abyste si z nich něco odnesli, doporučuji, abychom se bavili o PPC reklamě – Google AdWords, Sklik, Facebook Ads – to je můj denní chleba, to je to, čemu rozumím nejvíc. Dál už je to opravdu na tom, co potřebujete vyřešit. Ať už jsou to úplné základy, audit vašich stávajících kampaní, nebo pokročilé problémy, najdeme řešení.
Co o konzultacích říkají klienti?
Prošel jsem denním individuálním školením s Lukášem na téma PPC, Google AdWords, Sklik a Facebook. Lukáš je mladý, přesto velmi profesionální konzultant. Konzultant se mi chce napsat do uvozovek, protože je spíš trpělivým kamarádem, který pomůže pochopit všechny zákoutí PPC reklamy. Ukáže snadno chyby, kterých se dopouští ostatní PPC hráči, a to kupodivu i velké firmy, působící několik let na trhu s Internetovou reklamou. Po tomto školení jsem pochopil, jak se dají zcela zbytečně utrácet peníze za reklamu, pokud tomu chybí inteligence, poctivé triky, zkušenosti, stále sebevzdělávání, a profesionalita. Něco z toho jsem si od Lukáše mohl nasát 🙂 Pavel Havránek, Ředitel ICT, DATART International, a.s.
Lukáš mi byl doporučen jako specialista na FB Ads a musím říct, že investice do indiviuálního školení byla jedna z nejlepších, které jsem udělal za posledních pár let. Velice trpělivě mi pomohl s nastavením Business manažeru, provedl mě Power Editorem a na praktických příkladech ukázal nové možnosti produktových reklam. Byl jsem tak nadšen, že jsem tomu obětoval sobotu a po přenastavení to vypadá, že se výkon reklam na FB rapidně zvyšuje. Takže doporučuji, doporučuji a opět doporučuji do toho s Lukášem jít. Tomáš Hovorka, Triko4u.cz
Kolik to stojí?
Cena individuálních konzultací je 1 800 Kč / hod. bez DPH
(tato cena platí pro max. 2 osoby na konzultaci, pro kalkulaci školení pro větší skupiny mne prosím kontaktujte)