Tento článek bude trochu technický. Často řeším přístupy k PPC systémům a protože je zbytečné vše pořád vypisovat do e-mailu, sepsal jsem si tento návod jak přístupy přidělit. Přidělení přístupů by totiž nemělo probíhat tak, že pošlete uživatelské jméno a heslo.
Přidělit přístup k Google AdWords
- Napište mi vaše zákaznické číslo, najdete jej v pravém horním rohu po přihlášení do AdWords
- Já následně požádám o přístup.
- Až toto udělám, vy uvidíte mou žádost v nastavení účtu. Tam se dostanete přes ozubené kolečko vpravo nahoře -> nastavení účtu a v levém menu zvolíte Přístup k účtu. Tam pak v poslední tabulce uvidíte mou žádost, kterou je potřeba potvrdit.
Přidělit přístup k Skliku
- Přihlásíte se do svého Sklik účtu
- Přejděte do nastavení.
- Nabídněte přístup pro lukas@lukask.cz (s možností úprav)
Přístup do Google Analytics
- Ve svém účtu Google Analytics přejděte v horním menu na Správce
- Můžete vybrat ze tří úrovní, kam přístup přidělíte. Pro tvorbu remarketingových seznamů a další nastavování potřebuji přístup nejméně na úrovni služby (prostřední sloupec). Zvolte si tedy sloupec (úroveň) a klikněte na Správa uživatelů.
- Zadejte mail lukas@lukask.cz a práva – většinou se hodí práva Upravit (Správu uživatelů nepotřebuji a neměli byste ji poskytovat nikomu třetímu).
The following two tabs change content below.
Lukáš Krejča
Head of MENAPI at ROI Hunter
Po pár letech práce PPC specialisty v agentuře a na volné noze jsem se přestěhoval do Dubaje, kde nyní vedu pobočku ROI Hunter & Business Factory. Miluji svou práci, rád o ní mluvím a učím ji ostatní. Kontaktovat mě můžete přes e-mail lukas (a) lukask.cz nebo LinkedIn.