Home » Moderní bannerová reklama

Moderní bannerová reklama

Není nutné platiti desetitisícové částky za pronájem bannerové plochy, u které ani nevíte, kolik vám přinese pozornosti, návštěv, či prodejů. Dnes můžete svými bannery jednoduše oslovit uživatele, kteří se zajímají o váš obor, nebo třeba ty, kteří již dříve navštívili vaše webové stránky!

Bannerové kampaně svých klientů provozuji zpravidla v systému Google AdWords, který umožňuje umístit bannery na sta tisíce webů podle několika kritérií. Jaké jsou hlavní výhody této bannerové reklamy?

  • Široká síť – bannery se můžou objevit na jakémkoliv webu v síti Google dle zvoleného cílení.
  • Cílení – bannery se můžou zobrazovat uživatelům podle:
    • Tématu webu (banner prodejce aut se zobrazí v automagazínech).
    • Podle zájmu uživatele (banner prodejce aut se zobrazí na různých webech, ale pouze uživatelům, které zajímají auta).
    • Místa (banner restaurace ze Zlína se zobrazí pouze uživatelům ze Zlína).
    • Jazyku (bannery pro české zákazníky se zobrazí jen česky mluvícím uživatelům).
    • Návštěvy webu (bannery se zobrazí uživateli, který již dříve navštívil váš web, tzv. remarketing).
  • Cena – oproti inzerci na velkých portálech jsou ceny minimální – od 10-15 Kč za tisíc zobrazení.
  • Flexibilita – kampaň můžete kdykoliv spustit, vypnout a opět obnovit.
  • Měřitelnost – přesně víte, za kolik zobrazení / návštěv / konverzí jste utratili své peníze.
  • Optimalizace – pomocí správné optimalizace jde dosáhnout ještě lepších výsledků.

 

Oproti inzerci na velkých portálech tak získáváte skvělou možnost jak šířit povědomí o své značce či produktech mezi cílovou skupinou, a to za mnohem lepších podmínek, než vám nabídne jakýkoliv prodejce reklamních ploch.
Tato reklama umožňuje zasáhnout až 90% české internetové populace!
Reklamní síť Google AdWords

Remarketingové kampaně

Remarketingové kampaně jsou vysoce efektivním nástrojem k oslovení uživatelů, kteří již navštívili vaše stránky, ale neprovedli požadovanou konverzi (např. navštívili váš e-shop, ale nenakoupili). Takovému návštěvníkovi se pak zobrazují bannery na různých internetových stránkách a připomínají mu nabídku na vašem webu.

Jak funguje remarketing?

Jak funguje remarketing?

Není vám kolem bannerových a remarketingových kampaní něco jasné? Zeptejte se mě.


Jak dělám bannerové kampaně?

  • Zjistím vaše cíle, rozpočet a další informace.
  • Stanovím strategii kampaní včetně návrhu bannerů.
  • Zajistím vytvoření bannerů (budete-li mít o tyto zájem).
  • Připravím strukturu kampaně a nahraji bannery do systému Google AdWords.
  • Pravidelně budu vaše kampaně optimalizovat na základě dosažených výsledků.
  • Pravidelně dostanete report, ze kterého jasně uvidíte, kolik vás reklama stála a co vám přinesla.

 


„Lukáš Krejča prokázal, že je opravdu specialistou na online marketing. Pomáhá nám dostat informaci o našich projektech se 100% úspěšností na trh.“
Zuzana Andělová, Agender s.r.o.

Realizoval jsem již desítky PPC kampaní v různých oborech. Reference si můžete přečíst zde.


 

Bannerové kampaně jsou vhodné pro většinu internetových projektů, můžete tak výrazně podpořit popularitu vaší značky a získat nové zákazníky! 

Chcete, aby vám vaše bannerová reklama vydělávala?
Ozvěte se mi!