Moderní bannerová reklama
Není nutné platiti desetitisícové částky za pronájem bannerové plochy, u které ani nevíte, kolik vám přinese pozornosti, návštěv, či prodejů. Dnes můžete svými bannery jednoduše oslovit uživatele, kteří se zajímají o váš obor, nebo třeba ty, kteří již dříve navštívili vaše webové stránky!
Bannerové kampaně svých klientů provozuji zpravidla v systému Google AdWords, který umožňuje umístit bannery na sta tisíce webů podle několika kritérií. Jaké jsou hlavní výhody této bannerové reklamy?
- Široká síť – bannery se můžou objevit na jakémkoliv webu v síti Google dle zvoleného cílení.
- Cílení – bannery se můžou zobrazovat uživatelům podle:
- Tématu webu (banner prodejce aut se zobrazí v automagazínech).
- Podle zájmu uživatele (banner prodejce aut se zobrazí na různých webech, ale pouze uživatelům, které zajímají auta).
- Místa (banner restaurace ze Zlína se zobrazí pouze uživatelům ze Zlína).
- Jazyku (bannery pro české zákazníky se zobrazí jen česky mluvícím uživatelům).
- Návštěvy webu (bannery se zobrazí uživateli, který již dříve navštívil váš web, tzv. remarketing).
- Cena – oproti inzerci na velkých portálech jsou ceny minimální – od 10-15 Kč za tisíc zobrazení.
- Flexibilita – kampaň můžete kdykoliv spustit, vypnout a opět obnovit.
- Měřitelnost – přesně víte, za kolik zobrazení / návštěv / konverzí jste utratili své peníze.
- Optimalizace – pomocí správné optimalizace jde dosáhnout ještě lepších výsledků.
Oproti inzerci na velkých portálech tak získáváte skvělou možnost jak šířit povědomí o své značce či produktech mezi cílovou skupinou, a to za mnohem lepších podmínek, než vám nabídne jakýkoliv prodejce reklamních ploch.
Tato reklama umožňuje zasáhnout až 90% české internetové populace!
Remarketingové kampaně
Remarketingové kampaně jsou vysoce efektivním nástrojem k oslovení uživatelů, kteří již navštívili vaše stránky, ale neprovedli požadovanou konverzi (např. navštívili váš e-shop, ale nenakoupili). Takovému návštěvníkovi se pak zobrazují bannery na různých internetových stránkách a připomínají mu nabídku na vašem webu.
Jak funguje remarketing?
Není vám kolem bannerových a remarketingových kampaní něco jasné? Zeptejte se mě.
Jak dělám bannerové kampaně?
- Zjistím vaše cíle, rozpočet a další informace.
- Stanovím strategii kampaní včetně návrhu bannerů.
- Zajistím vytvoření bannerů (budete-li mít o tyto zájem).
- Připravím strukturu kampaně a nahraji bannery do systému Google AdWords.
- Pravidelně budu vaše kampaně optimalizovat na základě dosažených výsledků.
- Pravidelně dostanete report, ze kterého jasně uvidíte, kolik vás reklama stála a co vám přinesla.
„Lukáš Krejča prokázal, že je opravdu specialistou na online marketing. Pomáhá nám dostat informaci o našich projektech se 100% úspěšností na trh.“
Zuzana Andělová, Agender s.r.o.
Realizoval jsem již desítky PPC kampaní v různých oborech. Reference si můžete přečíst zde.
Bannerové kampaně jsou vhodné pro většinu internetových projektů, můžete tak výrazně podpořit popularitu vaší značky a získat nové zákazníky!
Chcete, aby vám vaše bannerová reklama vydělávala?
Ozvěte se mi!