Někdy u dynamického remarketingu nestačí cílit jen na zobrazení produktu, ale potřebujeme jít o jeden krok výš: cílit na návštěvníky kategorie a zobrazit jim nejprodávanější produkty dané kategorie. Jak na to?
Ačkoliv Facebook už přes API umožňuje využít parametr ViewCategory, v Power Editoru zatím není a musíme tak být trochu kreativní. Pilulka.cz pro dynamický remarketing kategorie využívá event Search. V něm si posílá ID top produktů, které se uživateli zobrazily na dané stránce.
Power Editor zatím ale neumí tento event použít. Musíme si tak pomoci v Excelu. Konkrétně takto:
- Do své DPA kampaně si vytvořte nový ad set, který pojmenujete např. „search x dnů“
- Cílení si nastavvte na „Přidáno do košíku, ale nekoupeno za x dnů“
- Vyexportujte si tento ad set do Excelu
- V exportu si najděte sloupeček „Product Audience Specs“
- Změňte „AddToCart“ na „Search“ a „Purchase“ na „ViewContent“
- Dokončete nastavení ad setu tak, jak jste zvyklí
- Vytvořte si reklamu a můžete spouštět
Tipy:
- Nezapomeňte vyloučit lidi, na které cílíte v ostatních DPA sestavách
- Nezapomeňte vyloučit nakupující
- Nabídku ceny nastavte o trochu nižší, než u ostatních DPA sestav