PPC reklama ve vyhledávání je moderním nástrojem výkonnostního marketingu, který vám umožňuje oslovit zákazníka v rozhodující fázi jeho nákupního procesu. Díky PPC reklamě se můžete dostat na první pozice ve vyhledávačích takřka ihned a navýšit tak okamžitě své prodeje.
(vím, co je PPC reklama ve vyhledávání a jak se má správně dělat, chci přeskočit na cenu)
PPC reklama ve vyhledávání je textová reklama ve vyhledávačích, která se zobrazuje nad nebo vedle výsledků vyhledávání. Dvou až třířádkové inzeráty se zobrazují na základě toho, co uživatelé hledají.
Na ilustraci výše vidíte výsledky na dotaz „fotbalové dresy“. Ještě nad výsledky vyhledávání se zobrazují 3 inzeráty PPC reklamy a vedle výsledků další 4. Tyto jsou vybrány na základě tzv. klíčových slov, které si inzerenti vybrali. Takto se reklama zobrazuje jak ve vyhledávači Google, tak Seznam.
Její hlavní výhodou zjednodušeně řečeno je, že oslovuje uživatele ve chvíli, kdy už ví, co hledá, jen neví, kde to může sehnat. Přimět takového uživatele k nákupu je tak mnohem jednodušší!
Máte už svou PPC reklamu ve vyhledávání? A jste si jisti, že funguje jak má?
Zde bych jen opakoval své starší články na blogu, pokud Vás to tedy zajímá, přečtěte si prosím článek Chyby v PPC kampaních.
PPC reklama ve vyhledávání je vhodná pro drtivou většinu internetových projektů, ve Vaší marketingové strategii by chybět neměla!
Pokud jsem neodpověděl na nějakou otázku ohledně PPC reklamy ve vyhledávání, nebojte se mě zeptat.
„Pan Krejča je odborník na pravém místě. Pomohl nám s optimalizací PPC kampaní v AdWords i Sklik. Spolupráce s ním byla pružná a bezproblémová. Díky přispění pana Krejči jsme po optimalizaci PPC kampaní zaznamenali nárůst objednávek v Česku, Slovensku i Polsku. Pana Lukáše Krejču mohu všem doporučit.“
Ing. Oldřich Škranc, provozní a marketingový manažer TLV s.r.o.
Realizoval jsem již desítky PPC kampaní v různých oborech. Reference si můžete přečíst zde.
Jak bylo řečeno, PPC reklama ve vyhledávání je výkonnostní reklamou, a proto i odměna za mou práci je závislá na jejím výkonu, až 70% odměny je splatné až po splnění stanovených podmínek. Platíte tedy až za reklamu, která vám skutečně vydělá!
Příprava reklamy: od 5900,- Kč Výkonnostní složka: 3000,- Kč – 5000,- Kč (při splnění podmínek návštěvnosti) + 5000,- Kč – 8000,- Kč (při splnění podmínek konverzí – prodejů, registrací, apod.) Měsíční správa: od 2900,- Kč
Uvedené ceny jsou bez DPH a neobsahují ceny za kliknutí (platí se přímo vyhledávačům), tyto se pohybují od 2-20 Kč (konkrétní odhad je součástí přípravy reklamy). Pracuji s kampaněmi s minimálním rozpočtem 10 000 Kč měsíčně.