Home » PPC reklama ve vyhledávání

PPC reklama ve vyhledávání

PPC reklama ve vyhledávání je moderním nástrojem výkonnostního marketingu, který vám umožňuje oslovit zákazníka v rozhodující fázi jeho nákupního procesu. Díky PPC reklamě se můžete dostat na první pozice ve vyhledávačích takřka ihned a navýšit tak okamžitě své prodeje.

(vím, co je PPC reklama ve vyhledávání  a jak se má správně dělat, chci přeskočit na cenu)

PPC reklama ve vyhledávání - ilustrace

Co je PPC reklama ve vyhledávání?

PPC reklama ve vyhledávání je textová reklama ve vyhledávačích, která se zobrazuje nad nebo vedle výsledků vyhledávání. Dvou až třířádkové inzeráty se zobrazují na základě toho, co uživatelé hledají.

Na ilustraci výše vidíte výsledky na dotaz „fotbalové dresy“. Ještě nad výsledky vyhledávání se zobrazují 3 inzeráty PPC reklamy  a vedle výsledků další 4. Tyto jsou vybrány na základě tzv. klíčových slov, které si inzerenti vybrali. Takto se reklama zobrazuje jak ve vyhledávači Google, tak Seznam.

Její hlavní výhodou zjednodušeně řečeno je, že oslovuje uživatele ve chvíli, kdy už ví, co hledá, jen neví, kde to může sehnat. Přimět  takového uživatele k nákupu je tak mnohem jednodušší!

Hlavní výhody PPC reklamy ve vyhledávání

  • Přesně cílená (volíte klíčová slova, na která se vaše reklama zobrazí).
  • Regionální cílení (můžete si zvolit region a jazyk, ve kterém inzerujete).
  • Platíte až za návštěvu (platíte až ve chvíli, kdy na vaši reklamu někdo opravdu klikne).
  • Rychlost – na první pozici můžete být ihned.
  • Možnosti optimalizace (reklamu můžete upravovat tak, aby byla co nejefektivnější).
  • Flexibilita (Máte akční nabídku na tento týden? Není problém!).
  • Reklamu lze zapnout a vypnout okamžitě.
  • Oslovuje zákazníka v rozhodovací fázi nákupního procesu.

 

Máte už svou PPC reklamu ve vyhledávání? A jste si jisti, že funguje jak má?

Jak zjistím, zda moje PPC reklama funguje správně?

  • Víte, kolik vás reklama stojí.
  • Víte, kolik vám reklama vydělá.
  • Máte spočítáno, že se vám to takto vyplatí.
  • Víte, kolik vás stojí jedna konverze (prodej, registrace, apod.)

Jak vypadá správně vytvořená PPC reklama ve vyhledávání?

  • Cílí na kompletní sortiment vašeho zboží / služeb (většinou několik set až několik tisíc klíčových slov).
  • Obsahuje více variant reklam.
  • Reklamy a klíčová slova se průběžně optimalizují dle výkonu.
  • Sleduje návratnost vložených investic = víte, kolik vás reklama stojí a kolik vydělá!

Jak vypadá špatně vytvořená PPC reklama ve vyhledávání?

Zde bych jen opakoval své starší články na blogu, pokud Vás to tedy zajímá, přečtěte si prosím článek Chyby v PPC kampaních.

Jak dělám PPC reklamu ve vyhledávání?

  • Zjistím vaše potřeby, cílovou skupinu, rozpočet.
  • Na základě toho provedu průzkum konkurence, odhady cen.
  • Společně stanovíme strategii reklamy.
  • Připravím kompletní návrh reklamy včetně inzerátů a všech klíčových slov.
  • Provedu analýzu cílových stránek na vašem webu.
  • Po vašem schválení bude reklama nahrána do systémů (Google / Seznam).
  • Po spuštění budu reklamu aktivně optimalizovat na základě jejího výkonu.
  • Pravidelně dostanete report, ze kterého uvidíte, kolik vás reklama stála a co vám přinesla.
  • Zapracuji vaše speciální požadavky (Akční nabídky, Týdenní akce, atd.).
Chcete vědět více o PPC reklamě? Podívejte se na články v blogu.

PPC reklama ve vyhledávání je vhodná pro drtivou většinu internetových projektů, ve Vaší marketingové strategii by chybět neměla!


Jsem držitelem certifikátu Google AdWords Qualified

Jsem držitelem certifikátu Google AdWords Qualified

Pokud jsem neodpověděl na nějakou otázku  ohledně PPC reklamy ve vyhledávání, nebojte se mě zeptat.


„Pan Krejča je odborník na pravém místě. Pomohl nám s optimalizací PPC kampaní v AdWords i Sklik. Spolupráce s ním byla pružná a bezproblémová. Díky přispění pana Krejči jsme po optimalizaci PPC kampaní zaznamenali nárůst objednávek v Česku, Slovensku i Polsku. Pana Lukáše Krejču mohu všem doporučit.“
Ing. Oldřich Škranc, provozní a marketingový manažer TLV s.r.o.

Realizoval jsem již desítky PPC kampaní v různých oborech. Reference si můžete přečíst zde.


 

Cena za vytvoření a správu PPC reklamy ve vyhledávání

Jak bylo řečeno, PPC reklama ve vyhledávání je výkonnostní reklamou, a proto i odměna za mou práci je závislá na jejím výkonu, až 70% odměny je splatné až po splnění stanovených podmínek. Platíte tedy až za reklamu, která vám skutečně vydělá!

Příprava reklamy: od 5900,- Kč Výkonnostní složka: 3000,- Kč – 5000,- Kč (při splnění podmínek návštěvnosti) + 5000,- Kč – 8000,- Kč (při splnění podmínek konverzí – prodejů, registrací, apod.) Měsíční správa: od 2900,- Kč

Uvedené ceny jsou bez DPH a neobsahují ceny za kliknutí (platí se přímo vyhledávačům), tyto se pohybují od 2-20 Kč (konkrétní odhad je součástí přípravy reklamy). Pracuji s kampaněmi s minimálním rozpočtem 10 000 Kč měsíčně.

Chcete, aby vám vaše PPC reklama vydělávala? Ozvěte se mi!