Květiny Expres
Pro online službu nabízející online rozvoz květin Květiny Expres jsem zajišťoval audit PPC kampaní. Mým hlavním úkolem bylo snížit cenu za konverzi a navýšit celkový objem konverzí, které PPC reklama přináší.
Výsledky PPC auditu?
- o 164 % více konverzí
- snížení nákladů na konverzi o 47 %
Jak probíhal audit kampaní Květiny Expres, jsem popsal v tomto článku.
Díky dobrým výsledkům pokračuje naše spolupráce formou průběžné optimalizace kampaní.
Po navázání jednorázové spolupráce jsme se nakonec odhodlali ke spolupráci dlouhodobé, protože peníze investované do PPC reklamy nám Lukáš zhodnotil a díky němu za stejné investované peníze máme 2x lepší příjem z tohoto zdroje návštěvnosti.
Michal Hanáček, KvětinyExpres.cz
Můžu pomoci i Vám.
Kontaktujte mě.