V letech 2011 – 2013 jsem pracoval pro agenturu marketUP. Jako první zaměstnanec této agentury jsem se vedle řízení projektů a realizace kampaní staral o vytváření interních pracovních postupů, nastavování procesů a interní školení zaměstnanců.
Projekty, na kterých jsem pro marketUP pracoval:
Pro prodejce hudby a filmů Bontonland jsem realizoval rozsáhlou prodejní kampaň, jejíž součástí byla PPC reklama ve vyhledávačích a remarketing. Celá kampaň byla řízena striktně výkonnostně s ohledem na co nejlepší návratnost investic.
Hokej Stiga byla hračka každého kluka, takže práce pro tuto značku byla opravdu radost. Vedle jednorázových konverzních úprav webu jsem redesignoval a spravoval Facebookovou stránku této značky. Prezentace na Facebooku byla velice oblíbená mezi fanoušky, kteří často reagovali a hojně se zapojili také do pořádané soutěže. Fanouškovská základna byla rozšiřována pomocí reklamy na Facebooku, která přiváděla také relevantní návštěvnost na web klienta. Pro předvánoční období jsem připravoval a spravoval PPC reklamu ve vyhledávání, která se stala důležitým prodejním kanálem. Vedle bannerové reklamy v Google AdWords jsem pro klienta zajistil také velice výhodnou a efektivní inzerci na relevantním portále. Tato kampaň byla jednoznačně úspěšná z hlediska navýšení prodejů produktu, o spokojenosti klienta svědčí nejvíce to, že ve spolupráci s market UPem pokračuje i nadále.
První – a řekl bych zcela zásadní – úkol u tohoto projektu byla analýza webu z hlediska SEO a konverzí. Odhalil jsem příčinu toho, proč se web vůbec nezobrazoval ve výsledcích vyhledávání a ve spolupráci s dodavatelem tuto chybu napravil. Doporučil jsem také určité kroky ke zlepšení konverzního poměru webu, provedl analýzu klíčových slov a doporučil obsahovou i linkbuildingovou strategii. Pro zvýšení prodejnosti jednotlivých produktů značky jsem sestavil a spravoval PPC reklamu ve vyhledávání, pro zvýšení povědomí o této značce jsem zase připravovil a vedl bannerovou kampaň. Také tato kampaň byla natolik úspěšná, že se klient rozhodl ve spolupráci s market UPem pokračovat.
Harsco Infrastructure je významný celosvětový hráč na poli inteligentních řešení lešení, bednění a dalších podobných komponent. Bylo velice důležité a často náročné skloubit mé návrhy s možnostmi, které české pobočce udávala celosvětová korporace, přesto se vždy našel kompromis, který pomohl k úspěchu kampaně.
Realizovaly se tyto dílčí činnosti:
I pro velké B2B firmy je internetový marketing účinným nástrojem pro získání nových poptávek! Pokud chcete být vidět na internetu, neváhejte se na mě obrátit.
Byl jsem také u startu internetového tržiště Simira.cz. Staral jsem se o realizaci většiny online marketingových aktivit od první chvíle spuštění tohoto ambiciozního projektu:
Pro Tykadla.cz jsem připravil a vedl úspěšnou akviziční kampaň pomocí PPC reklamy na Facebooku. Desítky variant inzerátů a desítky uživatelských mikroskupin – díky tomu byla kampaň pro Tykadla jednou z nejrozsáhlejších.