Home » Reference » marketUP

marketUP

V letech 2011 – 2013 jsem pracoval pro agenturu marketUP. Jako první zaměstnanec této agentury jsem se vedle řízení projektů a realizace kampaní staral o vytváření interních pracovních postupů, nastavování procesů a interní školení zaměstnanců.

Projekty, na kterých jsem pro marketUP pracoval:

 

Bontonland

Pro prodejce hudby a filmů Bontonland jsem realizoval rozsáhlou prodejní kampaň, jejíž součástí byla PPC reklama ve vyhledávačích a remarketing. Celá kampaň byla řízena striktně výkonnostně s ohledem na co nejlepší návratnost investic.

 

Stiga / Stiga hokej

Stiga hokej

Hokej Stiga byla hračka každého kluka, takže práce pro tuto značku byla opravdu radost. Vedle jednorázových konverzních úprav webu jsem redesignoval a spravoval Facebookovou stránku této značky. Prezentace na Facebooku byla velice oblíbená mezi fanoušky, kteří často reagovali a hojně se zapojili také do pořádané soutěže. Fanouškovská základna byla rozšiřována pomocí reklamy na Facebooku, která přiváděla také relevantní návštěvnost na web klienta. Pro předvánoční období jsem připravoval a spravoval PPC reklamu ve vyhledávání, která se stala důležitým prodejním kanálem. Vedle bannerové reklamy v Google AdWords jsem pro klienta zajistil také velice výhodnou a efektivní inzerci na relevantním portále. Tato kampaň byla jednoznačně úspěšná z hlediska navýšení prodejů produktu, o spokojenosti klienta svědčí nejvíce to, že ve spolupráci s market UPem pokračuje i nadále.

Zahradní technika Stiga

První – a řekl bych zcela zásadní – úkol u tohoto projektu byla analýza webu z hlediska SEO a konverzí. Odhalil jsem příčinu toho, proč se web vůbec nezobrazoval ve výsledcích vyhledávání a ve spolupráci s dodavatelem tuto chybu napravil. Doporučil jsem také určité kroky ke zlepšení konverzního poměru webu, provedl analýzu klíčových slov a doporučil obsahovou i linkbuildingovou strategii. Pro zvýšení prodejnosti jednotlivých produktů značky jsem sestavil a spravoval PPC reklamu ve vyhledávání, pro zvýšení povědomí o této značce jsem zase připravovil a vedl bannerovou kampaň. Také tato kampaň byla natolik úspěšná, že se klient rozhodl ve spolupráci s market UPem pokračovat.

 

Koňský obchod

  • Optimalizace webu: optimalizace webu s cílem navýšit konverzi
  • PPC reklama ve vyhledávání: velmi úspěšná PPC reklama ve vyhledávání, která byla důležitým zdrojem nových zákazníků. Využity zde byly funkce jako cílení na konkrétní produkt nebo lokální cílení na okolí kamenné prodejny.
  • Bannerová reklama – pomocí úspěšné bannerové reklamy se o Koňském obchodě dozvěděla široká komunita „koňáků“
  • Optimalizace zbožových vyhledávačů: optimalizací zbožových vyhledávačů jsme získali nový prodejní kanál, který byl podstatným zdrojem tržeb.
  • SEO: proběhlo několik technických úprav webu, které pomohly vyhledávačům v jeho procházení. Další navrhované změny (zejména v obsahu) nebyly realizovány.

 

Harsco Infrastructure

Harsco Infrastructure je významný celosvětový hráč na poli inteligentních řešení lešení, bednění a dalších podobných komponent.  Bylo velice důležité a často náročné skloubit mé návrhy s možnostmi, které české pobočce udávala celosvětová korporace, přesto se vždy našel kompromis, který pomohl k úspěchu kampaně.

Realizovaly se tyto dílčí činnosti:

  • Analýza webu: odstranění technických a obsahových nedostatků
  • SEO: opravení základních technickcýh nedostatků, analýza klíčových slov, linkbuilding
  • PPC reklama ve vyhledávání: bylo důležité Harsco okamžitě dostat na první místa ve vyhledávačích, kam jako velký celosvětový hráč jistě patří.

I pro velké B2B firmy je internetový marketing účinným nástrojem pro získání nových poptávek! Pokud chcete být vidět na internetu, neváhejte se na mě obrátit.

 

Simira.cz

Byl jsem také u startu internetového tržiště Simira.cz. Staral jsem se o realizaci většiny online marketingových aktivit od první chvíle spuštění tohoto ambiciozního projektu:

  • E-mail marketing: realizoval jsem kampaně představující tento nový projekt uživatelkám z dané cílové skupiny
  • Bannerové kampaně: u nového projektu se jedná o skvělý způsob jak rozšířit povědomí o jeho spuštění
  • PPC reklama ve vyhledávání: prodejně zaměřené kampaně přiváděly nové uživatelky, jak z řad nakupujících, tak z řad prodávajících.
  • Sociální sítě: byl jsem u prvních krůčků Simiry na Facebooku, pomocí dobře cílené PPC reklamy na Facebooku se podařilo velice rychle získat komunitu přesně zacílených fanoušků.
  • SEO – pomohl jsem s vychytáním technických nedostatků, zpracovával rozsáhlou analýzu klíčových slov, pracoval na linkbuildingu. Jedním z mých doporučení v obasti SEO bylo spuštění vlastního magazínu.
  • Analýza webu – zpracovával jsem analýzu prodejního procesu s cílem nalézt nedostatky a navýšit míru konverze.

 

Tykadla.cz

Pro Tykadla.cz jsem připravil a vedl úspěšnou akviziční kampaň pomocí PPC reklamy na Facebooku. Desítky variant inzerátů a desítky uživatelských mikroskupin – díky tomu byla kampaň pro Tykadla jednou z nejrozsáhlejších.

 

Můžu pomoci i Vám.
Kontaktujte mě.