Sklik dnes oznámil spuštění nové funkce, která je nazvaná Dotazy spouštějící sestavu. Jedná se o zcela zásadní funkci, která doteď oproti AdWords chyběla a ztěžovala vyhodnocování a optimalizaci kampaní. Nyní Sklik přichází a co víc – pokud zůstane funkční tak, jak je nyní testována, bude ještě lepší než zobrazení vyhledávacích dotazů v AdWords.
V detailu sestavy a ve statistických reportech je k dispozici nová funkce, kterou testujeme – statistiky dotazů ve vyhledávání. #ppc #sklik
— Sklik.cz (@Sklik) March 29, 2013
Proč ještě lepší? Sklik totiž v Dotazech spouštějících sestavu (jak již název napovídá) zobrazuje i dotazy, které nevedly k prokliku, jen k zobrazení reklamy. To je ohromný rozdíl oproti AdWords, který takové k prokliku nevedoucí dotazy zahrnuje do skupiny Další vyhledávací dotazy. O slovech, která spouští vaše reklamy,ale nevdou k prokliku tak víte houby. V tomto tedy pro Sklik velká pochvala a podobně užitečných změn jen víc!
Sklik testuje „Dotazy spouštějící sestavu“. Fungují ještě lépe než v AdWords!
Tweet this
K čemu jsou Dotazy spouštějící sestavu dobré?
- Zjistíte, jestli se klíčová slova ve frázové, případně volné shodě nezobrazují na nerelevantní dotazy
- Tyto dotazy budete moci dát do vylučovacích slov
- Díky tomu ušetříte za nerelevantní prokliky
- Pokud se reklama spouští na nerelevantní dotazy, ale nevede to k prokliku, pořád vám toto zhoršuje CTR, což negativně ovlivňuje zbytek kampaně
P.S. Co mi v této funkci chybí a snad Sklik doplní, je jednoduchá možnost jak daný dotaz buď přidat do sestavy, nebo do vylučujících slov.
A co vy? Jak se vám nová funkce líbí, co v ní chybí?
Díky za vaše komentáře i sdílení!